Publikationen

Wer Wissen teilt, weiß am Ende nicht weniger, sondern mehr. Deshalb machen wir unser Know-how aus den unterschiedlichsten Branchen öffentlich zugänglich. Konkrete Kundenprojekte sind und bleiben jedoch Vertrauenssache.

Neueste Publikationen

  • Article
  • 22. Juli 2014
  • Chinese Consumers: Increasingly Optimistic but Also Realistic
  • Jeff Walters, Youchi Kuo
  • As the economy stabilizes, Chinese consumers feel more optimistic, secure, and willing to spend. This improvement in consumer sentiment is being driven primarily by middle-class and affluent  consumers in the country's small cities. Big-city consumers are still important but are managing their spending more carefully.

  • Lesen Sie mehr
  • Focus
  • 17. Juli 2014
  • Winning in China’s Changing Medtech Market
  • Ying Luo, John Wong, Magen Xia
  • China’s medical-technology market is expected to continue growing at a healthy clip—14 percent annually from 2013 through 2020—but health care reform will fundamentally change the structure of the market. To keep up, both multinational corporations and local companies will have to adapt and make major adjustments to their product portfolios.
  • Lesen Sie mehr
  • Article
  • 17. Juli 2014
  • Bringing Big Data to Life: Four Opportunities for Insurers
  • Eric Brat, Paul Clark, Pranay Mehrotra, Astrid Stange, Céline Boyer-Chammard
  • Forward-thinking life insurers are using big data and advanced analytics to enhance business processes, increase market penetration, deepen customer relationships, and underwrite new risks. Over the long term, these approaches will open up important avenues for growth and innovation among companies willing to experiment now.

  • Lesen Sie mehr

Publikationssuche

  • * Please select an Industry
  • * Please select a Capability
  • * Please select Practice Area Type
  • Los

Keywordsuche:

Geben Sie ein Keyword ein, um unsere Publikationsdatenbank zu durchsuchen

BCG auf XING

button-xing75x75 Aktuelle Neuigkeiten und interessante Stellenangebote auf unserem Profil. WEITER

TED

Sowohl das Tempo als auch die Komplexität von Veränderungen nehmen ständig zu. Wie Unternehmen dabei Widerstände und Unsicherheiten in Chancen und Vorteile verwandeln können, zeigen unsere TED@BCG-Videos. Weiter

Shaping the Future. Together.

Wir verstehen uns als "Motor des Wandels" – für unsere Kunden, unsere Mitarbeiter und die Gesellschaft insgesamt. Weiter

BCG-Büros

GlobeBCG hat mehr
als 80 Büros
in 45 Ländern. Weiter

Entwicklungs-möglichkeiten bei BCG

Bei uns können Sie schnell große Schritte machen. Weiter

Diese Seite bookmarken