Publikationen

Wer Wissen teilt, weiß am Ende nicht weniger, sondern mehr. Deshalb machen wir unser Know-how aus den unterschiedlichsten Branchen öffentlich zugänglich. Konkrete Kundenprojekte sind und bleiben jedoch Vertrauenssache.

Neueste Publikationen

  • Article
  • 17. April 2014
  • The Chinese Digital Consumer in a Multichannel World
  • Waldemar Jap, Jeff Walters, Youchi Kuo
  • Chinese consumers have more ways than ever to shop and interact with brands: mobile, weibo, online, and off. But their behaviors and motivations vary by channel. Here’s how to tap into the more than 730 million Internet users and more than 380 million online shoppers China will have by 2016.
  • Lesen Sie mehr
  • Article
  • 16. April 2014
  • Seizing the Opportunity in U.S. Petrochemicals
  • Rohan Nath, Clint Follette, Adam Rothman
  • The U.S. petrochemical market’s resurgence is creating sizable opportunities. But the prize will not be easy to win, especially for the substantial number of companies and investors, both U.S. based and foreign, that are new to the market or have had a limited presence historically.
  • Lesen Sie mehr
  • Focus
  • 15. April 2014
  • Specialty Chemical Distribution-Market Update: Strategic Imperatives for Suppliers and Distributors
  • Udo Jung, Rob Wolleswinkel, Christian Hoffmann, Adam Rothman
  • The market for third-party chemical distribution, particularly in the specialty chemicals segment, continues to grow faster than the overall industry. As emerging markets become more attractive—and the distribution market continues its current consolidation phase—both suppliers and distributors will need to focus on a number of strategic priorities.
  • Lesen Sie mehr

Publikationssuche

  • * Please select an Industry
  • * Please select a Capability
  • * Please select Practice Area Type
  • Los

Keywordsuche:

Geben Sie ein Keyword ein, um unsere Publikationsdatenbank zu durchsuchen

BCG auf XING

button-xing75x75 Aktuelle Neuigkeiten und interessante Stellenangebote auf unserem Profil. WEITER

TED

Sowohl das Tempo als auch die Komplexität von Veränderungen nehmen ständig zu. Wie Unternehmen dabei Widerstände und Unsicherheiten in Chancen und Vorteile verwandeln können, zeigen unsere TED@BCG-Videos. Weiter

Shaping the Future. Together.

Wir verstehen uns als "Motor des Wandels" – für unsere Kunden, unsere Mitarbeiter und die Gesellschaft insgesamt. Weiter

BCG-Büros

GlobeBCG hat mehr
als 80 Büros
in 45 Ländern. Weiter

Entwicklungs-möglichkeiten bei BCG

Bei uns können Sie schnell große Schritte machen. Weiter

Diese Seite bookmarken